Zanim zaczniesz wypełniać formularz – przeczytaj!
- Żeby zagwarantować Tobie dostęp do wpisu klubu w katalogu i możliwości edytowania go, otrzymasz konto na tej stronie. Koniecznie zaznacz ptaszkiem okienko na początku formularza.
Potem wystarczy, że wypełniając formularz podasz prawidłowy adres e-mail – po opublikowaniu wpisu klubu otrzymasz na ten adres mail z linkiem do ustawienia hasła. W przyszłości, w razie potrzeby edycji wpisu, wystarczy skorzystać z opcji Zaloguj się.
(Uwaga! Przy logowaniu pojawi się najpierw popup zabezpieczający: wpisz tam jako login: „jestem”, a poniżej „czlowiekiem”, dopiero wtedy przejdziesz do właściwego okna logowania, gdzie podajesz swój login i hasło. - W polu Województwo: rozwiń listę i zaznacz odpowiednią informację ptaszkiem.
- Dodaj co najmniej jedno, a maksymalnie dwa zdjęcia do galerii klubu
- W polu O klubie opowiedz o Waszej działalności krótko, ale treściwie, zaprezentuj dotychczasowe dokonania i sukcesy. Warto dodać przydatne linki – do strony klubu, fanpage’a klubu oraz do listy gier online, jeśli taką prowadzicie. Podajcie adres, pod którym się spotykacie na granie.
- Pamiętaj, że jeśli przyjmujecie opłaty za udział w spotkaniach klubu, należy wpisać kwotę opłaty. Jeśli spotkania są darmowe, pole Opłata dla uczestnika pozostaw puste.
- Pamiętaj o podaniu pełnego adresu miejsca, gdzie się spotkacie i terminu spotkań. Pomóżcie nowym graczom trafić do Was.
- Pole Miejscowość pozwoli wyszukać Wasz klub w wyszukiwarce katalogu.
- W polu Formuła (działalności) zaznacz ptaszkiem odpowiednią informację. Jeśli trzeba możesz zaznaczyć więcej niż jedną opcję. Np. klub szkolny, do którego mogą przyjść także osoby z miasta zaznaczy też klub otwarty na społeczność.
- Zastanów się dwa razy, zanim podasz numer telefonu. Może email kontaktowy w zupełności wystarczy? Na pewno podaj jednak email, z którego korzystacie aktywnie. Pod wpisem klubu pojawi się formularz kontaktowy, przez który zainteresowani będą mogli wysłać Wam wiadomość.