Stawiamy mocny akcent na wzajemną wymianę wiedzy i doświadczeń. Takie wsparcie jest niezwykle ważne – nie tylko dla osób dopiero startujących z działalnością klubową. Praca społecznikowska w ramach Klubu wciąga i z biegiem czasu na pewno będziecie się zastanawiali, co można zrobić więcej, co lepiej, jak wykorzystać swoje możliwości i potencjał jeszcze bardziej.
W module Mentoring, który znajdziecie wśród funkcjonalności naszej Grupy na facebooku, możecie skorzystać z pomocy ekspertów, a jeżeli nie znajdziecie tam akurat osoby oferującej wsparcie w interesującym Was zagadnieniu -zgłosić, że takiego eksperta szukacie.
Inną formą wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą w naszej Grupie są sesje Teach-Me. To spotkania online, realizowane najczęściej przez Google Meet i w nieformalnej atmosferze. Wymyśliliśmy sobie tę formułę w okresie lockdownu w czasie pandemii, żeby po prostu nie marnować czasu na nic-nie-robienie i okazało się, że to był świetny pomysł.
Do tej pory odbyły się już spotkania na następujące tematy:
- O prowadzeniu stowarzyszenia – poprowadzone przez Maćka z wrocławskiej Drugiej Rundy;
- O promocji Klubu w social mediach – którego gospodarzem był Krzysiek z Planszówek w Sochaczewie;
- Korki z Canvy – prowadzone przez Marcina z Klubu Graczyn w Nowej Soli;
- Teach-Me z prezentacją nowości Tactic Games na I półrocze 2021 zrealizowane przez Łukasza z tego wydawnictwa;
- Jak wystartować z klubem gier planszowych (i nie skusić) – z prezentacją Marcina z Klubu Graczyn w Nowej Soli.
Tematyki spotkań Teach-Me nikt nie narzuca z góry, nie ma zamkniętego katalogu zagadnień. Nie bójcie się proponować w Grupie własnych tematów, zgłaszać potrzeb, pytać i szukać odpowiedzi.
Czasem wystarczy po prostu post, żeby znaleźć szukane odpowiedzi. Innym razem najefektywniejszym rozwiązaniem będzie nawiązanie współpracy z ekspertem-mentorem. A niekiedy okazuje się, że nasz problem, nasze wątpliwości podzielają także inni prowadzący. Wtedy właśnie najlepiej umówić się w Grupie w formule Teach-Me i w ten sposób w szerszym gronie docierać do wiedzy i nowych pomysłów.